BETALINGSVOORWAARDEN

Een dansseizoen (cursus 19 weken) heeft twee betalingstermijnen. Vóór aanvang van een nieuw betalingstermijn ontvang je een nota. Betaling kan geschieden op de volgende wijzen:

  • contant: nota meenemen a.u.b.
  • bank/giro: altijd het leerlingnummer vermelden!
  • automatische incasso: op het inschrijfformulier aangeven indien gewenst
  • rekeningnummer: NL35 RABO 0118867784

De lesgeldovereenkomst geldt voor de duur van één termijn (19 weken). Bij tussentijdse inschrijving geldt de overeenkomst voor de duur van de resterende termijn.

Het opzeggen van de lessen dient schriftelijk te geschieden met een opzegtermijn van één maand. Dit gebeurt bij voorkeur door middel van een afmeldformulier (verkrijgbaar bij de docent).

TERMS OF PAYMENT

A dance season (19-week course) has two payment periods. You will receive an invoice before the start of a new payment term. Payment can be made in the following ways:

  • cash: please bring invoice.
  • bank/giro: always state the student number!
  • direct debit: indicate on the registration form if desired.
  • account number: NL35 RABO 0118867784

The tuition agreement applies for the duration of one term (19 weeks). In case of  midterm registration, the agreement applies for the duration of the remaining period.

Cancellation must be made in writing with a notice period of one month. This is preferably done by means of a cancellation form (available from the teacher).